Present Is Prologue
S1, E13: Tensions rise as an attack is made on the Bois Blanc, putting everyone's life in danger. Shanice and Logan do their best to keep Hayden save, while Claudette and Jharrell try to reason with Many. Meanwhile, Mildred still believes her sister can be saved and LaDonna takes to the streets in an effort to end the threat against the 4400.