Pretty Mess
S6, E7: The women continue their adventure in the Hamptons. Eileen is still upset about being interrogated by Lisa Vanderpump about her "affair" with Vince. Lisa Rinna gets prudish watching Erika Jayne's videos, and the women all get a taste of Erika's alter ego when Kyle's good friend Bethenny Frankel invites everyone to dinner. Yolanda misses all the fun as she recovers from her surgery in Cleveland.