Pride and Prejudice: Universal Truths
Сезон 1, серия 5: The most beloved of Austen’s novels, Pride and Prejudice has a deeply devoted fanbase of both literary critics and everyday readers. Look at what makes this novel so popular and long-lived as you examine the humorous details of Austen’s characters, the appeal of her heroine Elizabeth Bennet, the epigrammatic style of her prose, the book’s emotionally resonant plot, and more.