priority inversion
Сезон 1, серия 4: In the next strike in the browser wars, Microsoft bundles Internet Explorer with every new Windows PC, hitting Netscape hard. Stephan Paternot and Todd Krizelman run on fumes as they juggle IPO prep with managing their expanding startup. As Pixelon prepares for its massive live event iBash, Michael Fenne’s management style grows more erratic!