Beauty & the Beast Proceed with Caution
S1, E2: When a rising young ballerina mysteriously falls to her death, Vincent senses that the understudy, Victoria, is hiding information about the dancer's murder. Meanwhile, Cat seeks out Vincent's help to decipher a medical paper found in her mother's belongings.