Beauty & the Beast
Iris, a Bosnian immigrant, is arrested on the suspicion of killing a judge for deporting her brother. Vincent insists that Iris is innocent, so trusting his instincts , Cat works behind the scenes to uncover the truth.
Vincent is captured on a convenient store surveillance video while preventing a robbery, and Cat warns him to be extra careful when his photo appears in the paper.