Dexter: Resurrection
Dexter Morgan awakens from a ten-week coma. As he begins a painful recovery and learns Harrison has fled to NYC, both father and son are drawn closer to confronting the darkness they’ve tried to escape. Series premiere.
Camera Shy
Dexter embeds himself in New York's ride-share community to track down a serial killer. Meanwhile, Harrison spirals from the guilt of a violent outburst.
An encounter pushes Harrison further into his own darkness, escalating his fear of arrest. Meanwhile, as Batista closes in, Dexter pursues a dangerous connection with a seductive killer, believing they operate under a similar code.