Project Reborn
S1, E13: As the clock counts down to the end of the world, Tommy (Robbie Kay) finds himself up against his biggest challenge yet as Erica (Rya Khilstedt) takes drastic measures to see her plan succeed. Malina (Danika Yarosh) tries to fulfill her great-grandmother's prophecy to save the world with the help of Luke (Zachary Levi) and Quentin (Henry Zebrowski). Meanwhile, Emily (Gatlin Green) and Ren (guest star Toru Uchikado) desperately search for Miko (Kiki Sukezane). Elsewhere, Carlos (Ryan Guzman) is faced with a life and death choice.