Prom
시즌 6, 에피소드 18: Leslie (Amy Poehler) helps organize the high school's Senior Prom, and battles with Ron (Nick Offerman) over the future employment of a bright high school senior. Andy (Chris Pratt) takes an unwilling April (Aubrey Plaza) as his date, and Tom (Aziz Ansari) is tasked with DJ'ing and agrees to let Ben (Adam Scott) help.