Protocol
S1, E2: As Louise and Alan Shepard bask in the success of his mission, Betty Grissom preps for Gus' launch and turns to Louise for advice. And Annie Glenn grapples with her stutter, anticipating that the press will want to hear from her after John's orbit is completed.