pseudocode
시즌 1, 에피소드 2: Jim Barksdale (Bradley Whitford) leads Netscape through a successful IPO, making it the dominant browser on the market. Microsoft retaliates, sparking the browser wars. TheGlobe.com continues to grow and finally raises enough money to keep afloat. Michael Fenne (Steve Zahn) excitedly starts a new company that promises to deliver revolutionary streaming technology.