S1, E2: When the McCoys murder Anse's younger brother, the Hatfields ride out to get bloody revenge. Soon, friends, neighbors, and outside forces join the feud, and all-out hostilities between the Hatfields and McCoys bring West Virginia and Kentucky to the brink of Civil War. Part 2 of 3.