Hatfields & McCoys
A bitter blood feud between the two families on the West Virginia/Kentucky border in the years after the Civil War.
Kevin Costner and Bill Paxton star in this all-new three-part miniseries about the legendary and deadly family feud that broke out in the backwoods of West Virginia and Kentucky after the Civil War. The clash of clans begins when a Hatfield murders a McCoy, and Randall McCoy's daughter and Devil Anse Hatfield's son begin a tempestuous, forbidden love affair. Part 1 of 3.
When the McCoys murder Anse's younger brother, the Hatfields ride out to get bloody revenge. Soon, friends, neighbors, and outside forces join the feud, and all-out hostilities between the Hatfields and McCoys bring West Virginia and Kentucky to the brink of Civil War. Part 2 of 3.
Bad Frank's raids force the besieged Hatfields deeper into the mountains; the impulsive Johnse sets his sights on another McCoy woman; the ruthless Nancy McCoy spies on the Hatfields; and the feud leads to a shattering New Year's Day battle. Part 3 of 3.