S1, E3: Bad Frank's raids force the besieged Hatfields deeper into the mountains; the impulsive Johnse sets his sights on another McCoy woman; the ruthless Nancy McCoy spies on the Hatfields; and the feud leads to a shattering New Year's Day battle. Part 3 of 3.