Puerto Rico
Сезон 1, серия 1: Christian Cooper treks into the lush rainforest to meet the bright, boisterous, and iconic Puerto Rican Parrot before helping to release seven of them into the wild. Along the way, he kayaks through a bat-filled cave to find the adorable Puerto Rican Tody, climbs into the jungle to lay eyes on one of the world’s most mysterious birds behind a waterfall, and meets a young, deaf pelican on the ocean.