Punch Drunk
S1, E6: It's six months later, and the whole world is watching as tech genius Erich Blunt is put on trial for the murder of his flight attendant, Cindy Strauss. Meanwhile, Terry decides to start making amends for his behavior after the death of his wife. Hildy begins reconnecting with her ex-husband, Mike, and soon must confront the temptation to rekindle their romance.