Pups Save a Bookmobile/Pups Save Heady Humdinger
S5, E8: Everest and the kids of Adventure Bay visit Ms. Marjorie's Bookmobile to see what new books she's brought! Meanwhile - Maynard decides to take the Bookmobile for a wild ride! Mayor Humdinger has been carving his face in the cliffs of Adventure Bay.