Pups Save a Flamingo Dancer/Pups Save a Mayor and Her Mini
S9, E25: The PAW Patrol searches for Julia, Julius, and a flamingo when they go missing from a dance contest. The PAW Patrol comes to the rescue when Mayor Goodway and her niece Julia get stuck on a runaway art installation.