Pups Save a Floundering Francois / Pups Save the Pop-Up Penguins
S2, E22: Cap'n Turbot and his cousin Francois are watching white whales in Adventure Bay when their boat hits a rock and starts to sink; the PAW Patrol must track down some loose penguins and help them return to the land of ice and snow.