Pups Save a Freaky Pup-Day/Pups Save a Runaway Mayor
S6, E13: Chase and Chickaletta switch bodies and must learn to work together to return Cap'n Turbot's boat to the bay!Mayor Humdinger creates robotic pants to cheat at the Most Amazing Athlete Contest. They go haywire, so the pups have to save a runaway mayor!