Pups Save Big Hairy / Pups Save a Flying Kitty
Сезон 4, серия 11: Pups need to lure a big ape onto the PAW Patroller so they can take him back to the jungle. Skye Kitty gets stuck beside an eagle's nest and needs help getting down.