Pups Save Helga and the Humsquatch / Pups Save the Missing Bone-Stone
S11, E4: While Humdinger gets dressed for a day with his Hummy Mummy, the Humsquatch accidentally puts on the mayor's suit and takes his place! When a precious bone goes missing, the Pups only chance at getting it back is to team up with Sweetie!