Pups Save the Kitty Rescue Crew/Pups Save an Ostrich
S5, E1: Mayor Humdinger makes fake emergencies for his kitties to save so they appear better then the PAW Patrol. The Wingnuts get a new pet ostrich, but it gets lost on the trip home.