Questionable Costs
S3, E9: Ronald wrestles with the most difficult decision of his life. To Izzy's horror, the virus she built blows back on Araknet. When Mara finds out what Nick did to Ronald, their relationship teeters on the edge. Wes's indictment sends Nick into a downward spiral with biting repercussions.