Questions and Answers
S8, E15: Drama erupts at Kirk and Rasheeda's seminar. Ty questions Mimi's relationship with Stevie. The mothers of Joc's children weigh in on Kendra. Pooh and Akbar link up to take down Shekinah. Scrapp debates his next move with Sierra.