Quick Rick Mahorn in Dearborn
S1, E10: Tim and Sam discover that the Chrysler executive they ran over has led a terrible life ever since. After appearing in one of the guys' ads, Pistons legend Rick Mahorn gets serious about acting. Guest starring Jason Sudeikis, Rick Mahorn and Richard Karn.