Quid Pro Quo
S3, E19: While investigating a deadly accident at a naval base, NCIS discovers a unit of Seabees was poisoned with a contagious super virus leaving the rest of the base and the entire city of New Orleans at risk for a catastrophic outbreak. Also, during the autopsy, Wade is infected with the virus and given hours to live if an antidote can't be found. Steven Weber guest stars.