Quiet Before the Storm
S3, E9: Alice’s past mistakes blow up in her face, forcing Sophie and Dani to pick up the pieces. Shane drops a bombshell at Angie’s class reading. Meanwhile, Finley helps Carrie seduce Misty, but can Carrie check her baggage and get the girl?