Radio Silence
S2, E17: The NCIS team protects a local DJ from a threatening perpetrator and investigates the murder of a Navy Captain who was attacked while on-air with the radio show. Also, Pride's daughter, Laurel (Shanley Caswell), returns home to discuss her future plans.