Radioactive Ex-Girlfriend
S1, E10: With Craig and Edie’s engagement party around the corner, everyone is figuring out who to bring. Alan struggles to figure out his relationship status with Layla, while Zorn rekindles with his ex, Radiana (Olivia Wilde), who is literally radioactive. All the while, Craig has just received his certificate in relationship counseling and is helping others, but just can’t seem to help himself.