Rafa
S1, E5: Just when Emilio thinks he has it together, baby Rafa becomes ill. After a visit to the ER, the Acosta siblings re-evaluate how to approach parental duties. Ella and Beto become closer and Lucia continues to risk her safety for Matthew.