Rafael Orozco, El Ídolo Capítulo 77
S1, E77: Marta goes to the hotel pool with her baby and there she meets Rafael. Teto and Fino go to one of Rafael's concerts, there they meet Gomoso and Mansini. Teto gives Marta a mask and invites her to the Barranquilla carnival.