Rage
S1, E4: When the police fail to act, Jordan takes matters in his own hands and pursues the littlest pig Eddie in hopes it will lead to the other two. While her relationship with Nick deepens, Kayla goes against her better judgment and decides to give friendship with Ethan another chance. After a series of disturbing incidents, Hannah and Gabe flee town.