Rage
S9, E4: A man named Mr. Stark learns that because of his family's debt, they will be evicted from their home. Personal issues with his wife and daughter push him over the edge, so he shoots them both and takes off. The men of Walnut Grove frantically try to track him down, but they don't realize that he hasn't even left town, and his emotionally unstable condition puts Laura's family in great danger.