Ramp Camp Adventures
S1, E2: It's kickflips & kumbayas as Sheckler and the Plan B team stop by the Element Skate Camp to shred in the great outdoors. After sessions in the parks and the "Mini-Mega Ramp," the guys decide to cool off with a launch ramp session into the lake.