Sheckler Sessions
The life of Ryan Sheckler is one of skateboarding, travel, and fun with his friends. Whether it's filming for his next big skate video, competing in contests, or giving back to the community, Ryan's days are anything but boring.
Zumiez Couch Tour
It's demo time for skateboarder Ryan Sheckler and the Plan B team as they cruise through Seattle and Portland, Washington, USA, on the Zumiez Couch Tour. After a bus ride filled with shenanigans, the guys warm up with a game of SKATE.
Ramp Camp Adventures
It's kickflips & kumbayas as Sheckler and the Plan B team stop by the Element Skate Camp to shred in the great outdoors. After sessions in the parks and the "Mini-Mega Ramp," the guys decide to cool off with a launch ramp session into the lake.
Things are heating up for Ryan as he heads to Arizona to compete in the third stop of the Street League. Sheckler is joined by Plan B teammates Torey Pudwill and Paul Rodriguez, and they throw down some heavy tricks trying to sweep the podium.
Rob Dyrdek invites Ryan, Torey, and P-Rod to the Fantasy Factory to skate, hang out with UFC president Dana White, and to try and fly Ryan's dog with balloons. Then it's off to the US Open of before heading to Europe with the Etnies team.
Germany welcomes Ryan and the Etnies team on the first leg of their "Under Our Feet" tour. The guys throw down hard in Hamburg at the Project Flora Park, then travel to Koln where they get some street skating in at the KAP686 Plaza before the demo.
Continuing the Etnies tour in Europe, Ryan and his crew crank out an autograph signing and soggy skate demo in Austria before catching a ferry to Amsterdam for some street skating, a signing at the Enties store, and the last demo of the trip.