S1, E1: It's demo time for skateboarder Ryan Sheckler and the Plan B team as they cruise through Seattle and Portland, Washington, USA, on the Zumiez Couch Tour. After a bus ride filled with shenanigans, the guys warm up with a game of SKATE.