Random Sighting
S3, E13: Tosha Lampkin is in Shreveport, Louisiana visiting family. After a late-night trip for food, Tosha disappears. Her burnt out rental car is discovered... along with Tosha's remains. CCTV cameras provide detectives with their only lead on her killers.