Randy, Red, Superfreak and Julia
S4, E1: On the Season Four premiere, nearly two months after Olivia and Jake boarded a private jet to stand in the sun together, everything has changed. With another four years in the White House, Fitz and Cyrus are doing everything they can to make a positive impact on the nation. Meanwhile, Mellie struggles to cope with the loss of her son and the gladiators feel the impact of Olivia's absence.