Rdr Live Returns!
S18, E3: Live from Tuckahoe, RDR Live returns! The queens must once again serve up laughs in the hilarious send-up of the iconic sketch comedy show. Actress and comedian Sarah Sherman (Saturday Night Live) guest judges.