Re-Enter the Dragon
S3, E15: Shendu absorbs the power of the Dragon Talisman and follows Jackie and Jade to the zoo in an attempt to get all the talismans. Shendu is set to destroy Jackie until Uncle uses a chi-spell to stop him.