React
S13, E15: When Secretary of the Navy Sarah Porter (Leslie Hope) learns her daughter has been kidnapped, the NCIS team partners with the FBI to track the case, determine a motive and bring her home. Also, McGee's childhood friend, NCIS Special Agent Valerie Page (Christina Chang), is in town to assist the team with advance tactics training. Joe Spano returns as Senior FBI Agent T.C. Fornell.