Ready When You Are
S8, E9: As Maci comes to the end of her birth control, she suggests Taylor get a vasectomy. When social media explodes after Tyler goes out with friends in Arizona, Catelynn has a night out on the town with her girlfriends. Cheyenne goes to Baltimore.