Reaganing
S5, E5: Jack (Alec Baldwin) is having a perfect day and succeeding at every task. He tries to channel his winning streak into helping Liz (Tina Fey) figure out her relationship with Carol. Meanwhile, Jenna (Jane Krakowski) and Kenneth (Jack McBrayer) enlist the help of Kelsey Grammer (guest starring as himself) to pull off an ice cream scam. Elsewhere, Tracy (Tracy Morgan) is trying to shoot a commercial for the Boys and Girls Club. Also starring: Keith Powell, Judah Friedlander, Scott Adsit and Katrina Bowden.