Reality Bites
시즌 5, 에피소드 3: Will gets in a brawl with a man costumed as Nicky's hero, Dougie the Whale, and is tempted to tell Nicky that his "hero" isn't real. Hilary parks in LEEZA GIBBONS' spot and suffers the consequences.