Rebels with a Cause
S1, E3: It takes a special type of courageous penguin to survive the fierce Southern Ocean, but 40 million crowd its isolated, rocky outposts, and they are some of the most successful penguins on Earth. National Geographic Explorer Bertie Gregory follows the rockhoppers, gentoos and macaronis to discover a world of risk-takers, rebels and unconventional parents.