Reborn
S1, E8: When a grieving mother claims she's found the reincarnation of her dead son in one of Carolyn's patients, a young piano prodigy, the lines between Carolyn's proof investigations and professional life begin to blur. Sasha, Ivan's sister, grows more suspicious of his behavior.