Rebranding
S2, E12: Jeff (recurring guest star Michael Bunin) lets the employees know that Rex (guest star Ravi Patel), a vice president from corporate, will be coming by the store to help with the rollout for Cloud 9's store-wide rebranding, and it turns out Rex is someone from Jonah's (Ben Feldman) past. Amy (America Ferrera) and Garrett (Colton Dunn) are delighted to hear Rex's stories about Jonah. Meanwhile, Mateo (Nico Santos) is stunned to learn of rumors that Jeff is in a relationship with an employee. Dina (Lauren Ash) must retaliate against a snitch and Cheyenne (Nichole Bloom) tries to take advantage of the discounted "Halo" products. Mark McKinney also stars.