Rebuild
시즌 2, 에피소드 1: In the second season premiere, eight months later, Savi, having cheated death, makes the most of her second chance. Karen struggles to rebound from loss, both personal and professional. April's life gets interesting when old friend, Mickey returns and pushes her to make some changes, and Joss tries her hand at a new job, party planner to wealthy Angelenos.