Reciprocity
S1, E11: Alec and Marisa are close to finding the culprit of the church bombing. Kylie gets an interview with the FBI, but is pulled into the investigation. Rose tracks down a witness. Phoebe and Rizwan make a discovery that sheds light on the truth.